Інформаційні технології просування бізнесу для інноваційного розвитку економіки.

Автор(и)

  • I.I.  Kovalchuk
  • L.H.  Sarkisian

Ключові слова:

інновації, таргетингова реклама, інформаційне суспільство, інноваційний бізнес, контекстна реклама

Анотація

Стаття присвячена аналізу інноваційної діяльності в час стрімкого розвитку інформаційного суспільства та впровадження інновацій для захоплення більшого сегменту ринку. У статті приділяється увага мало поширеним, але важливим для просування бізнесу і створення лояльного відношення споживачів, способам і методам рекламування бізнесу в мережі Інтернет.

Посилання

Концепція розвитку проектно-орієнтованого бізнесу в умовах цифрової трансформації до smartсуспільствa / В. Воронкова, Т. Романенко, Р. Андрюкайтене.

Модель ІТ Pay-As-You-Go [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://books.google.com.ua/books

AdWords Довідка [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://support.google.com/adwords.

Модель інноваційного розвитку сша в контексті сучасного розвитку / Хаірова Е.А..

R&D Magazine Global Funding Forecast. – 2017. – С. 36

Global Innovation Index 2017 Report Now Available. // TENTH EDITION. – 2017.

Український Інститут Майбутнього - Глобальний інноваційний індекс України [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uifuture.org/uk/post/ukraina-pidnalasa-na-6-pozicij-u-globalnomuinnovacijnomu-indeksi_305.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економічні науки