Корпоративна культура як сучасний метод мотивації персоналу.

Автор(и)

  • A. I. Bondar 

Ключові слова:

корпоративна культура, цінності, управління персоналом, мотивування персоналу

Анотація

Досліджено сутність корпоративної культури та її взаємозв’язок з мотивацією персоналу на підприємстві, яке тільки почало свій життєвий цикл. Доведено, що корпоративну культуру формують не стільки зовнішні атрибути, скільки цінності, в основі яких є мотивація та розвиток кожного окремого працівника. Запропоновано ряд етапів впровадження корпоративної культури на підприємстві та пропозиції, щодо їх ефективної реалізації. Виявлено, що позиції роботодавців поступово трансформуються, стають більш соціально орієнтованими, тому сучасний керівник повинен звертати увагу на побудову корпоративної культури, щоб отримати ефективну систему мотивації на підприємстві. Щоб цього досягти, переконання працівників повинні співпадати з переконаннями керівника, які в свою чергу мають ототожнюватись з цілями компанії.

Посилання

Колот А. М. Мотивація персоналу : підручник / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; А. М. Колот, С. О. Цимбалюк. – Київ : КНЕУ, 2011. – 397 с.

Колот А. М. Корпоративна соціальна відповідальність: еволюція та розвиток теоретичних поглядів / А. М. Колот // Економічна теорія. – 2013. – № 4. – С. 5–26. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecte_2013_4_2.

Корпоративна культура: Навчальний посібник / [Г. М. Захарчин, Н. П. Любомудрова, Р. О. Винничук, Н.В. Смолінська] / Під загальною редакцією Г. М. Захарчин. – Львів. – 2011. – 345 с.

Корпоративна культура: навчально-методичний посібник. [Євтухова Т. І., Легенько Ю. В., Родіонов О. В., Родіонов О. В., Руденко О. М.]. – К.: Державне підприємство «Центр науково технічної інформації та сприяння інноваційному розвитку України» (ДП «Укртехінформ»). – 2013. – 186 с.

Безгін К. С.Управління процесом створення цінності на підприємстві: людський фактор/ Безгін К.С., Гришина І. В., Ушкальов В. В. – Донецьк: Вид-во «Ноулідж», 2011. – 322 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економічні науки