Корпоративна культура як основа формування ефективного механізму управління підприємством

Автор(и)

  • L. O. Bilyk

Ключові слова:

корпоративна культура, управління персоналом, конкурентоспроможність

Анотація

У статті охарактеризовано особливості корпоративної культури підприємства. Досліджено корпоративну культуру як основу формування ефективного механізму та інструменту підвищення конкурентоспроможності в процесі стратегічного управління підприємством задля росту продуктивності праці та збільшення прибутку.

Посилання

Задихайло Д.В. Корпоративне управління / Д.В. Задихайло, О.Р.Кібенко, Г.В.Назарова. – Х. : Еспада, 2003. – 333 c.

J.Pfeffer Six dangerous myths about pay, Harvard Business Review [Електронний ресурс] – 1998 MayJune.– p.54–63.– Режим доступу: http://maaw.info/ArticleSummaries/ArtSumPfeffer98.htm

Могутнова Н.Н. Корпоративная культура: понятие, подходы / Могутнова Н.Н. // СОЦИС. – 2005. – №4. – С. 130 – 136.

Смит А. Исследование о природе и причинах богатства народов. — М.: Эксмо, 2007.960 с. — (Серия: Антология экономической мысли).

Кравченко А.И. Классики социологии менеджмента: Ф. Тейлор и А. Гастев, СПб, «Русский Христианский Гуманитарный Институт», 1998.– 316 c.

Мескон Майкл. Основы менеджмента / Альберт Франклин Хедоури.– М: Дело, 2007. – 704 с.

Скибінський С.В. Маркетинг.– Львів: Місіонер. 2000. – 640 с.

ПасенкоН.С. Формування дієвої системи мотивації праці на сучасному етапі / Н.С. Пасенко // Економіка: проблеми теорії та практики: зб. наук. праць. – Дніпропетровськ : Вид-воДНУ, 2002. – Вип. 162. – С. 19–29.

Мельниченко С. Управління корпоративною культурою підприємства // Вісник Київського національного торгово-економічного університету, № 5. – 2012.–С.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-03-24

Номер

Розділ

Інформаційне забезпечення процесів та систем управління