Особливості екологічного маркування в України: проблеми та перспективи використання

Автор(и)

  • Ja. V. Lucenko

Ключові слова:

екологічне маркування, екологізація, сертифікація

Анотація

В дослідженні шляхом системного аналізу та порівняння виявлені проблеми сучасного підходу до екологічного маркування в Україні та запропонована система принципів та етапів розробки екологічної продукції вітчизняними підприємствами задля стимулювання якісного споживання, покращення здоров’я населення та оптимізації концепції сталого розвитку.

Посилання

Офіційний сайт The Global Ecolabelling Network, GEN [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.globalecolabelling.net/

Офіційний сайт Органу екологічної сертифікації та маркування [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ecolabel.org.ua/

Скрипчук П.М. Экологическая маркировка: инновационные и организационные аспекты // Механізм регулювання економіки. – 2007. – № 1. – С. 104–115.

Скрипчук П. М., Боровець Н. В. Інновації екологічного маркетингу: розробка критеріїв екологічного маркування, державний та комерційний інтерес // Вісник Хмельницького національного університету Т. 2. – 2011. – № 6. – С. 148–152.

Скрипчук П.М. Екологічна сертифікація як інструмент виробництва та споживання екологічно чистої продукції //Економіка України. – 2006. – № 3. – С. 55–63.

Скрипчук П. М. Менеджмент якості довкілля: Монографія. – Рівне: НУВГП. – 2006. – 350 с

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-03-24

Номер

Розділ

Економічні науки