Пошук


 
Номер Назва
 
Том 1, № 4 (2012) Проблемні питання законодавчого забезпечення порівняльної реклами Анотація  PDF
O. R. Polegen'ka
 
Том 1, № 6 (2014) Качественная характеристика составляющих комплекса мероприятий по продвижению товаров и услуг на зарубежных рынках Анотація
A. S. Khara
 
Том 2, № 4 (2012) Подарок как инструмент маркетинга Анотація
A.S. Arhipova
 
Том 1, № 5 (2013) Основные приемы манипуляции в рекламных слоганах Анотація
V.P. Sokolovskaja
 
Том 2, № 6 (2014) Використання соціальної реклами для впливу на відтік інтелектуального потенціалу з України Анотація  PDF
Ju. O. Red'ka
 
Том 2, № 6 (2014) Product Placement в кинематографе Анотація
O. Ju. Lepihova
 
1 - 6 з 6 результатів

Пошукові нотатки:

  • Пошукові терміни незалежні від регістру
  • Слова загального вжитку ігноруються
  • За замовчуванням повертаються лише ті статті, які містять всі терміни запиту (тобто застосовується оператор AND)
  • Для того, щоб знайти статті, які містять один з термінів, комбінуйте чисельні слова з оператором OR; наприклад, освіта OR наука
  • Для створення складних пошукових запитів використовуйте дужки; наприклад, архів ((журнал OR конференція) NOT дисертація)
  • Для того, щоб шукати цільні пошукові фрази використовуйте лапки; наприклад, "видання відкритого доступу"
  • Виключайте слова, ставлячи перед ними символ - або оператор NOT; наприклад, вибори -президент або вибори NOT президент
  • Використовуйте у термінах символ * як метасимвол, що позначає будь-яку послідовність символів; наприклад, за запитом соці* будуть знайдені документи, що містять слова "соціальний", "соціалістичний", "соціологічний" тощо