Управління ризиками як елемент забезпечення конкурентоспроможності закладу вищої освіти

Автор(и)

  • Л. А. Безносюк

Ключові слова:

конкурентоспроможність; ризики; соціальні мережі; освітні послуги; система управління

Анотація

У даному дослідженні розглянуто основні загрози, що впливають на підвищення конкурентоспроможності закладу вищої освіти. Серед них ті, що виникають під час розповсюдження рекламних повідомлень у соціальних мережах, зокрема підрив репутації закладу вищої освіти, зниження продуктивності праці, витік інформації, крадіжки паролів і шкідливе програмне забезпечення. Запропоновано шляхи управління захистом інформації на власних сторінках та захисту ділової репутації при розповсюдженні рекламних повідомлень на офіційних сторінках закладу вищої освіти.

Посилання

Бєлєнький П. Ю. Дослідження проблем конкурентоспроможності. Вісник НАН України. 2007. № 5. С. 9–18.

Риск социальных сетей для малого бизнеса. URL: http://web-by.com/social_nets/. 3. Кухарська Н. П., Кухарський В. М. Вплив соціальних мереж на корпоративну, інформаційну та економічну безпеку. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». 2012. № 741 : Автоматика, вимірювання та керування. С. 214–217.

Радзінькова М. Ю. Соціальні мережі як засіб системи маркетингових комунікацій сучасних підприємств. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука» Серія: «Економічні науки». 2018. № 7 (15). С. 69–74.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-16

Номер

Розділ

Педагогіка