Лексико-семантичні особливості слоганів територіального маркетингу на матеріалі німецького і українського туристичного дискурсу.

Автор(и)

  • A. H. Kushnir 

Ключові слова:

неймінг, брендінг, слоган, лінгвістика, метафора

Анотація

Туристична індустрія, це одна з найбільш динамічних галузей, що розвивається в усьому світі. Відмітна риса міста досліджується з лінгвістичної точки зору. Мотиваційна основа добору відповідних засобів вираження з метою реалізації маркетингового потенціалу брендингових текстів досліджується з позицій семантики. Дана робота є собою лінгвістичним аналізом засобів оптимізації маркетингу територій та встановлення ролі мовних засобів в брендинг-дискурсі. Об’єктом дослідження є гасла територіального маркетингу в українській та німецьких мовах, розміщені на інформаційних порталах окремих регіонів і міст.

Посилання

Гуреева А. А. PR-функция текста туристического брендинга: лингвистические средства как способ реализации / А. А. Гуреева // Брендинг как коммуникативная технология XXI века : матер. III Всерос. науч.- практ. конф. 1–3 марта 2017 года / под ред. проф. А. Д. Кривоносова. – СПб., 2017. – С. 128–132.

Новикова Э. Ю. Туристический имидж глокального города: лингвопрагматическое измерение / Э. Ю. Новикова // Вестник Воронежского государственного университета. Сер. Лингвистика и межкультурная коммуникация. – 2015. – Вып.1. – С. 53–57.

Кведлинбург: «Город-музей» // Наши пролгулки [Электронный ресурс]. – Режим доступа: http://www.nashi-progulki.ru/ru/list/article.php?id=3259

Dresden. – URL: https://www.dresden-tourismus.de/turizm.html

City-map.de. – URL: https://nordfriesland.city-map.de/02011500/dagebuell-das-tor-zur-halligwelt

Хортица – колыбель запорожского казачества // Ганеж. – Режим доступа: http://www.ganezh.odessa.ua/korp_hortica-kolybel-zaporozhskogo-kazachestva

Арнольд И.В. Сематнтика. Стилистика. Интертекстуальность: Сборник статей / И.В. Арнольд; науч.редактор Г.Е. Бухаркин. – СПб.: Изд-во С.-Петерб. ун-та, 2006. – 444 с.

Красных В. В. «Свой» среди «чужих»: миф или реальность? / В. В. Красных. – М.: Гнозис, 2003. – 375 с.

Донец П. Н. Прецедентные или прототипические феномены? Об одной лингвокультурологической категории / П. Н. Донец // Субъект познания и коммуникация: языковые и межкультурные аспекты : [сб. науч. тр., посвященный юбилею Л.И. Гришаевой] / Воронежский гос. университет, Воронеж : НаукаЮнипресс, 2014. – С. 429–439.

Амири Л. П. Языковая игра в рекламе / Л. П. Амири, С. В. Ильясова // Рекламный дискурс и рекламный текст : [коллективная монография] / науч. ред. Т.Н. Колокольцева. – 2-е изд., стереотип. – М.: Флинта : Наука, 2013. – С. 225–245.

SprichWort-Plattform2008-2010. – URL: http://www.sprichwort-plattform.org/sp/

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Філологія