Управління корпоративною культурою як елемент стратегії розвитку підприємства
Ключові слова:
корпоративна культура; корпоративна соціальна відповідальність; операційна стратегія; державно-приватне партнерствоАнотація
Управління корпоративною культурою визначає підвищення ефективності розвитку підприємства на ринку як безпосереднє стимулювання праці персоналу і вплив на зовнішнє середовище та споживачів. У статті розглянуто корпоративну культуру як складник стратегії розвитку підприємства. Метою роботи є визначення теоретичних засад корпоративної культури в організації та визначення шляхів удосконалення управління корпоративною культурою як складником стратегії розвитку підприємства. Запропоновано підхід до розробки системи менеджменту, яка підтримуватиме прийняття управлінських рішень щодо управління корпоративною культурою на підприємстві у межах операційної стратегії. Підхід поєднує три компоненти, які формують бренд компанії як роботодавця, бренд соціальної відповідальності та партнерства в екосистемі «територіальний маркетинг – регіональне співробітництво – кластер», що втілює соціально-етичний складник для підтримки брендів компанії на ринку.
Посилання
Dunning T. J. Trades’ unions and strikes: their philosophy and intention. London. 1860. 52 p.
Гриценко С. І., Таранич А. В. Стратегія міжнародної економічної діяльності кластерних утворень в інформаційній економіці: монографія. Донецьк: ДонНУ, 2010. 227 с.
Creating Shared Value at Nestlé. URL: www.nestle.com/sites/default/files/asset-library/documents/library/ documents/corporate_social_responsibility/2011-csv_creating-shared-value.pdf