Стратегічне планування діяльності ТОВ «Агрокомплекс “Зелена Долина”»
Ключові слова:
стратегічне планування; підприємства АПК; бізнес-план; аналіз ринку; SWOT-аналіз; рентабельність; сегментація ринкуАнотація
У сучасній економіці широко використовується поняття «стратегічні рішення» для підвищення якості функціонування підприємства у довгостроковій перспективі. На підприємствах агропромислового комплексу планування часто здійснюється лише в короткостроковому періоді, що призводить до втрат значної частини прибутку організації. Необхідність своєчасно розробляти та реалізовувати стратегічні плани розвитку через виникнення несподіваних ситуацій є одним із найбільш дієвих способів для адаптації сільськогосподарського підприємства до умов ринку. Стратегія розвитку відбиває сьогоднішні кроки підприємства, створені задля формування його майбутнього потенціалу та забезпечення перспективного виживання. У статті розглядається приклад вирішення завдання стратегічного планування на підприємстві АПК зі створенням нового виробництва та виходом на нові ринки збуту продукції.
Посилання
Морозова М. Е. Стратегічне планування. Поняття і етапи стратегічного планування. Virtus: scientific journal. 2019. № 35. URL: https://lib.iitta.gov.ua/718325/1/Морозова_стаття_.pdf
Шквиря Н. О. Стан та особливості стратегічного планування діяльності сільськогосподарських підприємств. Економіка і суспільство. 2018. Випуск № 16. С. 549–553.
Коненко В. В., Соколов Д. В. Стратегічне планування функціонування та розвитку підприємств. Ефективна економіка. 2021. № 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/5_2021/76.pdf
ТОВ «Агрокомплекс “Зелена долина”». URL: https://www.akzd.com.ua/