Проблемні питання законодавчого забезпечення порівняльної реклами
Ключові слова:
реклама, порівняльна реклама, недобросовісна конкуренція, антиконкурентні діїАнотація
В роботі проводиться аналіз сучасної нормативно-правової бази щодо порівняльної реклами в Україні у співставленні із світовими стандартами та застосування положень законодавства на практиці, розглянуто етичні аспекти некоректної порівняльної реклами, виявлено прогалини законодавства, запропоновано механізм їх подолання.Посилання
Громенко Ю. Порівняльна реклама як предмет правового регулювання в законодавстві України / Ю.Громенко // Підприємництво, господарство і право. – 2006. – №6. – С. 50-53.
Іваницька Н. Порівняльна реклама: проблеми законодавчого регулювання в України / Н. Іваницька, О.Бакалінська // Юридичний журнал. – 2009. – №8. – С. 76-79.
Про рекламу: Закон України від 3 липня 1996 р. // ВВРУ. – 2007. – №34. – Ст. 445.
Господарський кодекс України від 16 січня 2003 р. // ВВРУ. – 2003. – № 436. – Ст. 223.
Про захист від недобросовісної конкуренції: Закон України від 7 червня 1996 р. // ВВРУ. – 1996. – №36. – Ст.164.
Грицюта Н. М. Особливості функціонування порівняльної реклами в Україні в контексті міжнародного та національного законодавства про недобросовісну конкуренцію / Н.М.Грицюта // http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_sk/2010_4/files/SC410_20.pdf.
Кулишенко В. Правовое регулирование сравнительной рекламы / В. Кулишенко // Хозяйственное право. – 2009. – №9. – С. 24-26.