Проблеми та перешкоди в обліку реалізації продукції в умовах воєнного часу

Автор(и)

  • А. М. Каченюк

Ключові слова:

реалізація; облік; аналіз; виробництво; воєнний час

Анотація

Процес реалізації готової продукції має важливе значення, особливо в умовах воєнного часу, що дає можливість забезпечити наше суспільство необхідними товарами. З початком повномасштабного вторгнення у підприємств виникли складнощі: втрата основних покупців; проблеми з логістикою щодо доставки як сировини для виготовлення продукції, так і доставки готової продукції на склад покупця; різка зміна собівартості продукції, що призводить до збільшення цін. У роботі представлено інформацію про проблеми, що виникли в обліку готової продукції в умовах воєнного часу та основні напрями їх усунення.

Посилання

Бєляєва С. С. Концептуальні основи організації тимбілдінгу як інструменту сприяння комунікативним зв’язкам у колективі. Молодий вчений. 2019. № 1(2). С. 417–422.

Буткевич О. В. Облікові проблеми та аспекти запровадження стратегічного управлінського обліку на підприємствах. Наукові перспективи. № 12(30). 2022. С. 107–120.

Загороднюк О. В., Півтрак М. В., Малюга Л. М. Основні напрями підвищення якості та ефективності розробки і прийняття управлінських рішень. Приазовський економічний вісник. 2019. № 4(15). С. 94–98.

Кравченко О. О., Сипко М. Ю. Управління фінансовими ресурсами підприємства в умовах зростання невизначеності. Ефективна економіка. 2018. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2018/10.pdf

Савченко С. М., Нікітін В. Г. Сутність та принципи стратегічного управління ефективністю діяльності підприємства. Ефективна економіка. 2021. № 2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2021/94.pdf

Іонін Є. Є., Калараш А. Є. Аналіз впливу кредиторської заборгованості на забезпечення безперервності діяльності. Економічний аналіз. 2022. Том 32. № 3. С. 273–281.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-27

Номер

Розділ

Економічні науки