Гумор як інструмент пропаганди (на прикладі Росії)

Автор(и)

  • Л. О. Мартинюк

Ключові слова:

гумор, гумор у політиці, пропаганда, наративи, Україна, Росія, російсько-українська війна

Анотація

Стаття присвячена дослідженню гумору як інструменту пропаганди на прикладі Російської Федерації. Авторка звертає увагу на багатофункціональність гумору в політиці, який виступає не лише інструментом налагодження та розвитку відносин між країнами, а й засобом просування національних інтересів. У статті розкрито зв’язок між гумором і пропагандою та окреслено основні механізми використання гумору з пропагандистською метою на прикладі Росії.

Посилання

Тактики: Як російська пропаганда використовує гумор та сатиру для досягнення власних цілей. #DisinfoChronicle. Кремлівська дезінформація щодо військового наступу на Україну. Детектор медіа. URL: http://surl.li/rljhx

Chernobrov D. Humor and Foreign Policy Narration: The Persuasive Power and Limitations of Russia’s Foreign Policy Pranks. OUP Academic. URL: https://academic.oup.com/isagsq/article/4/1/ksae007/7616249

Гумор як знаряддя пропаганди: презентація дослідження. Український кризовий медіа-центр. 30.08.2023. URL: http://surl.li/rljka

Повержук В. «Шароварні» українці і «непереможна» ядерка – як рф через гумор просувала пропаганду. 6262.com.ua – Сайт міста Слов’янська. URL: http://surl.li/rljlh

Докієн О. Жарти інформвійни. Експерт Максим Кияк про пропаганду та роль гумору в ній. Шпальта. 21 березня 2019 р. URL: http://surl.li/rljku

Дуже чорний гумор: меми як інструмент російської пропаганди. Український кризовий медіа-центр. 05 вересня 2023 р. URL: https://uacrisis.org/uk/duzhe-chornyj-gumor-memy-yak-instrument-rosijskoyi-propagandy

Пропаганда в (НЕ) політичному КВН. YouTube / Канал Vaibi. 23 вересня 2023 р. URL: https://youtu.be/ nvbQBLvr_sY?si=9lRSgouLz0Ug7ixr

Пропаганда на Comedy Club. YouTube / Канал Vaibi. 23 вересня 2023 р. URL: https://www.youtube.com/ watch?v=Lqq7LUQxPro

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-23

Номер

Розділ

Міжнародні відносини