Ефективність ведення вебсторінок для бізнесу

Автор(и)

  • Я. В. Мишківська

Ключові слова:

вебсторінка, ефективність, бізнес, реклама

Анотація

Досліджено ефективність ведення вебсторінок для бізнесу. Застосовано методи аналізу вебаналітики та вимірювання результатів рекламних кампаній. Результати дають змогу визначити ключові фактори успішності та рекомендації для оптимізації.

Посилання

Гаврилов В. П. Оцінка впливу колірного і графічного оформлення контенту сайту на його конверсію. Системи обробки інформації. 2020. № 1(160). С. 89–93.

Зосімов В., Саченко С. Аналіз якості інформаційного наповнення сайту. Геометричне моделювання та інформаційні технології. 2018. № 1(5). С. 58–64.

Пащук О. Оцінка ефективності просування продукту на великих торгових майданчиках. Економіка та суспільство. 2021. № 29. С. 1–6. URL: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/537/515 (дата звернення: 20.02.2024).

Федоренко Є. О., Зелінська О. В. Інструменти розробки онлайн-сервісів. Прикладні інформаційні технології: матеріали ІII Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих вчених. (м. Вінниця, 22 квітня 2022 р.). Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2022. С. 130–132. URL: https://jait.donnu. edu.ua/article/view/12286

Адаптивний дизайн: інновації та перспективи веб-розробки. URL: https://bdut.co.ua/pro-nas/adaptyvnyydyzayn/ (дата звернення: 15.02.2024).

Павленко Ю.С. Пошукова оптимізація, технології та сервіси веб-аналітики: конспект лекцій. Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2022. 51 с.

5 головних показників ефективності сайту. URL: https://brainlab.com.ua/uk/blog-uk/5-golovnih-pokaznikivefektivnosti-sajtu#title_6 (дата звернення: 19.02.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-24

Номер

Розділ

Природничі та технічні науки