Автоматизація обслуговування клієнтів в готельному господарстві

Автор(и)

  • В. Ю. Сіромаха Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

готельне господарство, автоматизація, CRM-система

Анотація

У статті розглядаються питання підвищення якості обслуговування клієнтів завдяки автоматизації процесів управління та надання послуг. Визначено програмні засоби, CRM-система, що дають змогу автоматизувати рутинні завдання, підвищити якість обслуговування, створити єдиний центр управління для різних каналів комунікації, зібрати детальну базу клієнтів, оптимізувати збір аналітики, проконтролювати роботу співробітників. Для зручного обслуговування гостей запропоновано використовувати можливості мобільних засобів у вигляді додатка, який відрізнятиметься особливостями готелю, корпоративною політикою, клієнтоорієнтованістю та вартістю розробки.

Посилання

Нещадим Л., Тимчук С. Автоматизація бізнес-процесів підприємств індустрії гостинності як чинник підвищення економічної ефективності. Економіка та суспільство. 2022. № 36. URL: https://economyandsociety.in.ua/ index.php/journal/article/view/1166

Гросул В., Балацька Н. Digital-маркетинг як дієвий інструмент антикризового розвитку підприємства ресторанного бізнесу в період пандемії та її рецесії. Підприємництво та інновації. 2020. № 11. С. 7–12. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/11.20.

Як організувати комплексну систему продажів в готелі без російської автоматизованої системи управління. RibasGroup. 07.05.2022. URL: surl.li/ykchaj

Маркетинг готелю: «Завжди пам’ятайте, що людина має смартфон». RibasGroup. 17.01.2020. URL: https://ribashotelsgroup.ua/blog/marketing-otelya-vsegda-pomnite-chto-u-cheloveka-est-smartfon/

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-30

Номер

Розділ

Економічні науки