Брендіг и ребрендінг: від теорії до практики
Анотація
Сьогодні термін «бренд» є одним із слів, що найчастіше зустрічаються в нашому житті. Крім того, термін «брендінг» нерідко вживається професійними маркетологами під час визначення стратегії компанії з просування товарів на ринок. Тому тема брендинга є надзвичайно актуальною і становить певний інтерес для подальшого вивчення.Посилання
Словари на «Академике»: http://dic.academic.ru
Аакер Д. Создание сильных брендов. – М.: «ИД Гребенникова», 2003. – 440 с.
Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс. – М.: «Вильямс», 007. – 656 с.
Чернатони Л., МакДональд М. Брендинг. Как создать мощный бренд. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2006. – 559 с.
Капферер Ж.-Н. Бренд навсегда: создание, развитие, поддержка ценности бренда. – М.: Вешина, 2007. – 448 с.
Котлер Ф. 300 ключевых вопросов маркетинга: отвечает Филип Котлер. – М.: ЗАО «Олимп – Бизнес», 2006. – 224 с.
Шоу Р., Меррик Д. Прибыльный маркетинг: Окупается ли ваш маркетинг?. – К.: Companion Group, 2007. – 496 с.
100 великих глобальних брендів за версією глобального брендінгового консультаційного агентства Interbrand: http://issuu.com/interbrand/docs/bgb_report_us_version?viewMode=presentation &mode=embed