Теоретичні основи проблеми впливу засобів масової інформації на формування ціннісних орієнтацій студентів.
Ключові слова:
модель, індивідуалізація, адаптація, соціалізація, ціннісні орієнтаціїАнотація
У статті розглянуто теоретичні основи проблеми впливу засобів масової інформації на формування ціннісних орієнтацій студентів. Визначено засоби масової інформації в системі комунікацій особистості. Розкрито особливості ціннісних орієнтацій студентів. Представлена модель впливу засобів масової інформації на формування ціннісних орієнтацій студентів.Посилання
Коберник О. М. Формування морально-ціннісних орієнтацій учнів у процесі розв’язування життєвих задач / О. М. Коберник // Науковий вісник Донбасу. – 2011. – № 4.
Маслоу А. Психология бытия / А. Маслоу. – К.: Ваклер, 1997. – 304 с.
Франкл В. Человек в поисках смысла / В. Франкл. – М.: Прогресс, 1990. – 368 с.
Леонтьев Д. А. Внутренний мир личности // Психология личности в трудах отечественных психологов / Д. А. Леонтьев. – СПб. : Питер, 2000. – 574 с.
Яницкий М. С. Ценностные ориентации личности как динамическая система / М. С. Яницкий. – Кемерово: Кузбассвузиздат, 2000. – 204 с.
Бех І. Д. Виховання особистості: У 2 кн. Кн. 1: Особистісно орієнтований підхід: теоретико- технологічні засади: навчально-методичне видання / І. Д. Бех. – К.: Либідь, 2003. – 280 с.
Березин Ф. Б. Психическая и психофизиологическая адаптация человека / Ф. Б. Березин. – Л. : Изд-во ЛГУ, 1988. – 270 с.
Кон И. С. Психология старшеклассника / И. С. Кон. – М. : Просвещение, 1980. – 192 с.
Брушлинский А.В. Проблема субъекта в психологической науке / А.В. Брушлинский // Пси- хологический журнал. – 1991. – № 6. – С. 6-10.
Мдивани М. О. Влияние информационной среды на социализацию / М. О. Мдивани, Э. В. Лидская // Психология и практика: Ежегодник РПО. – Ярославль, 1998. – Т. 4. – Вып. 2. – С. 217–120.