Статус поняття «словниковий маркетинг» у сучасній лексикографії.

Автор(и)

  • V. O. Moisieieva
  • H. V. Sytar

Ключові слова:

лексикографія, маркетинг, словниковий маркетинг

Анотація

У дослідженні проаналізовано погляди дослідників на маркетинг. Розглянуто статус поняття «словниковий маркетинг» у сучасній лексикографії. Визначено мету й основні етапи словникового маркетингу. Специфіка досліджуваної теми передбачає застосування аналітичного методу.

Посилання

Хpабатин O .I., Явopoвська Л. В. Маpкетинг. Навчальний пoсiбник для учнiв студентiв. Iванo- Фpанкiвськ, 2014. 284 с.

Poманенкo I. П Тpансфopмацiя маpкетингу: сoцiальнo-етичний аспект, 2010. 230 с.

Лiлик I. В. Маpкетинг в укpаїнськiй екoнoмiцi. К., 2015. 305 с.

Кардаш В. Я. Товарна інноваційна політика: Навч. посіб. К.: КНЕУ, 1999.

Прауде В. Р., Білий О. Б. Маркетинг: Навч. посіб. К.: Вища шк., 1994.

Piotrowski Tadeusz. Zrozumieć leksykografię. – Warszawa, 2001. – 244 s.

Демська Opися. Вступ дo лексикoгpафiї: Навчальний пoсiбник. К.: Вид. дiм «Києвo-Мoгилянська академiя», 2010. 266 с.

Буряк П. Ю., Карпiнський Б. А., Карпова Я. Ю. Маркетинг: Навч. посiб. Львiв: Професiонал, 2008. 318 с.

Вoйчак А., Пpимак Т. Маpкетингoвi кoмунiкацiї у кoнцепцiї вiднoсин. Маpкетинг в Укpаїнi. 2005. № 3.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Філологія