Діяльнісний підхід (Learning by Doing Approach) як джерело мовленнєвих стимулів для розвитку комунікативних умінь студентів на заняттях із розмовної практики.

Автор(и)

  • O. S. Boivan
  • H. P. Tsmok

Ключові слова:

діяльнісний підхід, комунікативні вміння, пізнавальний мотив, самостійність, практична ситуація

Анотація

У статті на основі аналізу наукових джерел та практичного аспекту впровадження даної проблематики схарактеризовано психологічно-едукаційні характеристики діяльнісного підходу на заняттях з розмовної практики студентів вищої школи. Зазначено, що така стратегічна лінія сприяє формуванню діяльнісної компетентності студентів шляхом опанування навчальними стратегіями, що визначають їх мовленнєву діяльність, соціально-комунікативну поведінку і спрямовані на виконання навчальних завдань та розв’язання взаємопов’язаних життєвих проблем. Обґрунтовано, що діяльнісний підхід з його дидактичними особливостями слугує взаємовигідним джерелом сприяння розвитку мовленнєвих стимулів та комунікативних умінь студентів.

Посилання

Леонтьев А. Н. Деятельность. Сознание. Личность. М. : Политиздат, 1982. 254.

Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии. СПб. : Издательство «Питер», 2000. 712 с.

Діяльнісний підхід в контексті вивчення проблеми формування лідерської позиції у майбутніх інженерів. URL : http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/25300

Діяльнісний підхід. URL : https://uk.wikipedia.org/wiki.

Ян Амос Коменський – основоположник нової прогресивної педагогічної системи, великий гуманіст і мислитель. URL : http://esnuir.eenu.edu.ua/bitstream/

Dam L. From Theory to Classroom Practice. Learner Autonomy. Dublin: Authentik, 1995. 84 s. [in English]

Ellis R. Tas-based Language Learning and Teaching. Oxford: Oxford University Press, 2003. 387 s. [in English]

Holec H. Autonomy and self-directed learning: present fields of application / Autonomy at apprentissage autodirige: terrains d’application actuel. Strasbourg: Europarat, 1988. URL : http://portal.kobv.de/ uid.do;jsessionid=7B5A04EF3182B5AFD4B0AFA5C6FA8A4D?query=b3kat_BV0243 75014&index=internal&plv=2.

Як засвоїти знання в дії. URL : http://www.osvitaua.com/2018/09/66191/

Leonardo-Projekt Handlungsorientierter Unterricht: Didaktisches Konzept Baustein 1: Haus DaF im Beruf. S. 197–234 URL: https://www.goethe.de/resources/files/pdf22/daf_baustein1.pdf

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Філологія