Використання соціальних сервісів у процесі навчання іноземних мов учнів старшої школи

Автор(и)

  • A.V. Popova

Ключові слова:

інформаційно-комунікативні технології (ІКТ), мережеві соціальні сервіси (МСС), блог, Twitter, Skype, функції ММС

Анотація

У статті розглянуто поняття „мережевий соціальний сервіс” у вітчизняній та зарубіжній методичній літературі, проаналізовано освітні функції соціальних сервісів та дидактичні можливості їхнього використання у процесі навчання іноземних мов учнів старшої школи на прикладі таких мережевих соціальних сервісів як блог, Twitter та Skype.

Посилання

http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/31215/

Винокуров А.Ю. Использование инструментов Web 2.0 в электронном обучении // Применение нових технологий в образовании: материалы XIX междунар. конф. Троицк. – 2008. – № 2-3.

Словник української мови: в 11 томах. – Том 9. – 1978. — С. 129.

Сысоев П. В., Евстигнеев М. Н. Использование современных учебных Интернет-ресурсов в обучении иностранному языку и культуре // Язык и культура. 2008. – № 2. – С. 100-110.

Сысоев П. В., Евстигнеев М. Н. Создание авторских учебных Интернет-ресурсов по иностранному языку [Электронный ресурс] // Эйдос: Интернет-журнал. – 2008. – 6 мая. Режим доступу: http://www.eidos.ru/journal/2008/0516-4.htm

Яковлева И.В., Оспенникова Е.В. Образовательное значение сетевых социальных сервисов // Педагогическое образование России. 2012. – №5. – С. 118-121.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-04-24

Номер

Розділ

Філологія