Використання соціальних сервісів у процесі навчання іноземних мов учнів старшої школи
Ключові слова:
інформаційно-комунікативні технології (ІКТ), мережеві соціальні сервіси (МСС), блог, Twitter, Skype, функції ММСАнотація
У статті розглянуто поняття „мережевий соціальний сервіс” у вітчизняній та зарубіжній методичній літературі, проаналізовано освітні функції соціальних сервісів та дидактичні можливості їхнього використання у процесі навчання іноземних мов учнів старшої школи на прикладі таких мережевих соціальних сервісів як блог, Twitter та Skype.Посилання
http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/31215/
Винокуров А.Ю. Использование инструментов Web 2.0 в электронном обучении // Применение нових технологий в образовании: материалы XIX междунар. конф. Троицк. – 2008. – № 2-3.
Словник української мови: в 11 томах. – Том 9. – 1978. — С. 129.
Сысоев П. В., Евстигнеев М. Н. Использование современных учебных Интернет-ресурсов в обучении иностранному языку и культуре // Язык и культура. 2008. – № 2. – С. 100-110.
Сысоев П. В., Евстигнеев М. Н. Создание авторских учебных Интернет-ресурсов по иностранному языку [Электронный ресурс] // Эйдос: Интернет-журнал. – 2008. – 6 мая. Режим доступу: http://www.eidos.ru/journal/2008/0516-4.htm
Яковлева И.В., Оспенникова Е.В. Образовательное значение сетевых социальных сервисов // Педагогическое образование России. 2012. – №5. – С. 118-121.