Специфіка комунікативної організації англомовного рекламного дискурсу.
Ключові слова:
рекламний дискурс, реклама, рекламний текстАнотація
У даному дослідженні подана інформація про специфіку комунікативної організації англомовного рекламного дискурсу та його роль у житті сучасного суспільства. Відповідно до поставленої мети та завдань, в роботі використані методи і прийоми дослідження рекламного тексту, засновані на використанні як контекстуального, так і прагмастилістичного аналізів. Дослідження висвітлює низку актуальних питань в області рекламного дискурсу.Посилання
Андрієнко Т., Василевський І. Реклама та лінгвістика. Маркетинг і реклама, 2000. С. 30–31.
Анопіно О. В. Концептуальна структура англомовних рекламних текстів: Автореф. дис. канд. філол. наук. Київ, 1997. 19 с.