Удосконалення інформаційної системи роботи зі зверненнями громадян.

Автор(и)

  • M. V. Serdiuchenko

Ключові слова:

інформаційна система, звернення громадян, контроль, автоматизація

Анотація

У даному дослідженні проаналізовано інформаційну систему діяльності зі зверненнями громадян сектору документального забезпечення МУ ГУМВС України в Донецькій області. Встановлено основні проблеми, такі як постійне зростання кількості звернень, незадоволеність громадян інформаційною діяльністю регіональних органів МВС. Запропоновано напрямок удосконалення інформаційної системи – її автоматизація.

Посилання

Закон України «Про звернення громадян» від 02.10.1996 р. № 394/96-ВР (Із змінами і доповненнями, внесеними Законом України від 13 травня 1999 року № 653 –ХІV// Урядовий кур’єр від 02.06.1999 р.

Наказ МВС України «Про затвердження Положення про порядок роботи зі зверненнями громадян і організації їх особистого прийому в системі МВС України» від 10.10.2004 р. – № 1177.

Інформаційні системи. / Голіцина О.Л., Максимов Н.В., Попов І.І. – М.: Інфра-М, 2009. – 496 с.

Управління розвитком інформаційних систем: Учбовий посібник для ВУЗов / Під редакцією Г.Н. Калянова. – М.: Гаряча лінія–Телеком, 2009. – 372 с.

Наказ МВС України «Про затвердження Інструкції з діловодства в системі МВС України» від 23.08.2012 р. – № 747.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-03-24

Номер

Розділ

Інформаційне забезпечення процесів та систем управління