Особливості текстів територіального маркетингу в німецькій та українській мовах

Автор(и)

  • Г. С. Пужак 

Ключові слова:

територіальний маркетинг; брендинг міст; рекламний текст

Анотація

У роботі розглядаються основні принципи територіального маркетингу та особливості мови рекламних текстів. Методологічною основою дослідження є системний підхід, принцип наукової об’єктивності, критичного та структурно-системного підходу. Проведено порівняльний аналіз реклами міст Німеччини та України, виявлено та досліджено лексичні, граматичні та стилістичні особливості зазначених типів текстів.

Посилання

Примак Т. О. Маркетинг: Навч. посіб. К.: МАУП, 2004. 228 с

Климанов С. В. Брендинг и его влияние на региональное развитие. Вестник Калининград. юрид. ин-та. Калининград, 2009. № 1(17).

Рощупкин С. Н. Язык рекламы. М., 2003. 116 с.

Львовская Э. Д. Теоретические проблемы перевода (на материале испанского языка). М.: Высшая школа, 1985. 232 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-25

Номер

Розділ

Філологія