Інформаційно-комунікативна діяльність підприємств поштового зв’язку України
Ключові слова:
інформаційно-комунікативна діяльність; підприємства поштового зв’язку; інформаційно-комунікаційні технологіїАнотація
Проаналізовано особливості інформаційно-комунікативної діяльності підприємств поштового зв’язку, зокрема визначено напрями їх роботи та основні функції (інформаційна, комунікативна). Обґрунтовано, що інформаційна діяльність є видом управлінської діяльності, яка складається з моніторингу інформації, встановлення тенденцій суспільного розвитку, виявлення сфер інтересів користувачів. Розкрито основні складові комунікативної роботи підприємств поштового зв’язку, сформульовано вимоги до інформаційно-комунікативної діяльності в сучасних умовах. Наукова стаття підготовлена для ознайомлення з діяльністю підприємств поштового зв’язку України. Стаття розкриває переваги й недоліки поштових установ. З’ясовано специфіку Укрпошти та Нової пошти.
Посилання
Павленко Т. В. Економічний механізм управління інтелектуальною власністю промислового підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2009. № 4(94). С. 124–129.
Мрочко Л. В., Пирогов А. И. Информационные потребности и интересы личности: связь и соподчинение общего и частного. Экономические и социально-гуманитарные исследования. № 3 (11). 2016. С. 125–129.
Укрпошта. URL: https://www.ukrposhta.ua/ua (дата звернення: 12.10.2020).
Рейтинг розвитку поштової служби у світі. URL: https://ua-news.liga.net/economics/news/ukrainapidnyalasya-na-sim-pozitsiy-u-globalnomu-reytingu-rozvitku-poshtovih-poslug (дата: 12.10.2020).