Інформаційно-комунікативна діяльність підприємств поштового зв’язку України

Автор(и)

  • Ю. В. Погоріла

Ключові слова:

інформаційно-комунікативна діяльність; підприємства поштового зв’язку; інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

Проаналізовано особливості інформаційно-комунікативної діяльності підприємств поштового зв’язку, зокрема визначено напрями їх роботи та основні функції (інформаційна, комунікативна). Обґрунтовано, що інформаційна діяльність є видом управлінської діяльності, яка складається з моніторингу інформації, встановлення тенденцій суспільного розвитку, виявлення сфер інтересів користувачів. Розкрито основні складові комунікативної роботи підприємств поштового зв’язку, сформульовано вимоги до інформаційно-комунікативної діяльності в сучасних умовах. Наукова стаття підготовлена для ознайомлення з діяльністю підприємств поштового зв’язку України. Стаття розкриває переваги й недоліки поштових установ. З’ясовано специфіку Укрпошти та Нової пошти.

Посилання

Павленко Т. В. Економічний механізм управління інтелектуальною власністю промислового підприємства. Актуальні проблеми економіки. 2009. № 4(94). С. 124–129.

Мрочко Л. В., Пирогов А. И. Информационные потребности и интересы личности: связь и соподчинение общего и частного. Экономические и социально-гуманитарные исследования. № 3 (11). 2016. С. 125–129.

Укрпошта. URL: https://www.ukrposhta.ua/ua (дата звернення: 12.10.2020).

Рейтинг розвитку поштової служби у світі. URL: https://ua-news.liga.net/economics/news/ukrainapidnyalasya-na-sim-pozitsiy-u-globalnomu-reytingu-rozvitku-poshtovih-poslug (дата: 12.10.2020).

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-25

Номер

Розділ

Природничі та технічні науки