Функціонування колоронімів у сучасному англійськомовному рекламному тексті

Автор(и)

  • І. В. Дармограй

Ключові слова:

рекламний текст; колоронім; лексико-семантична структура; функціонування

Анотація

У даному дослідженні подана інформація про рекламний текст, особливості вживання лексем на позначення назв кольорів в англійській мові, визначаються функції, які виконують колороніми в англійськомовному рекламному тексті, що спонукає використання наступних методів лінгвістичного аналізу: системно-функціональний метод, описовий метод, метод спостереження, логіко-індуктивний та логіко-дедуктивний методи.

Посилання

Fletcher W. Advertising : A very short introduction. Oxford, 2010. 140 p.

Кохтев Н. Н. Реклама : искусство слова (рекомендации для составителей рекламных текстов). М. : Издательство МГУ. 1997. 96 с.

Критенко А. П. Семантична структура назв кольорів в українській мові. Мовознавство. 1967. № 4. 97. 112 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-12

Номер

Розділ

Філологія