Структурно-граматичні особливості англійськомовних рекламних слоганів одягу та взуття
Ключові слова:
англійськомовні рекламні слогани; структура; граматичні особливостіАнотація
Робота присвячена дослідженню структурно-граматичних особливостей англійськомовних рекламних слоганів одягу та взуття на матеріалі видань «Vogue», «Elle» та «Cosmopolitan». Методологічною основою роботи є два типи лінгвістичного аналізу: структурний та кількісний, що дає можливість систематизувати, класифікувати лінгвістичних матеріал, виявити частотність певних структурних типів та інтерпретувати їхні особливості. У результаті дослідження виділено основні структурні моделі, визначено граматичні особливості англійськомовних рекламних слоганів одягу та взуття.
Посилання
Cook G. The Discourse of Advertising, 2nd edition,. New York, 2001. 256 p.
Goddard A. The Language of Advertising: Written Texts. London; New York, 2002. 144 p.
Добровольська Д. Мовні особливості англомовних рекламних слоганів та їх відтворення українською та російською мовами : дис. … канд. філол. наук : 10.02.17. Одеса, 2018. 227 с.
Мачульська К. Лінгвопрагматика комерційних гасел в англомовному інтернет-дискурсі реклами : дис. … канд. філол. наук : 10.02.05. Запоріжжя, 2020. 259 с.
Vogue. URL : https://www.vogue.com/magazine (дата звернення : 20.05.2021).
Elle. URL : https://www.elle.com/ (дата звернення : 20.05.2021).
Cosmopolitan. URL : https://www.cosmopolitan.com/ (дата звернення : 20.05.2021).
Дьомкіна О. Прагматично-дискурсивні особливості інтернетреклами всесвітньо відомих брендів. Проблеми семантики, прагматики та когнітивної лінгвістики. Вінниця, 2015. № 26. С. 174–182.