Оперативне управління асортиментною політикою ТОВ НВП «Аргон» на основі маркетингового підходу
Ключові слова:
асортимент; асортиментна політика; маркетингові дослідження; маркетинговий підхід; стратегія маркетингу; масштабування бізнесу; бізнес-процеси; просування продукції; конкурентоспроможністьАнотація
У даному досліджені подана інформація про маркетинговий підхід до процесу оперативного управління асортиментною політикою компанії, та представлено результати маркетингового дослідження асортиментних груп товарів ТОВ НВП «Аргон». Методологічною основою роботи є наступні методи: науковий, за допомогою якого досліджено структуру підприємства; теоретико-емпіричний, що складається з аналізу та синтезу маркетингових процесів; діалектичний, який досліджує економічні та організаційні явища.
Посилання
Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг: загальний курс 5-те вид. Київ. Діалектика. 2001. 608 с.
Косенко А. В. Особливості управління маркетинговими комунікаціями на сучасному підприємстві. Державне будівництво. 2016. № 2. С. 12–18.
Кузик О. В. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах. Стратегія економічного розвитку України. 2014. № 34. С. 130–135.
Міронова Ю. В. Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2016. № 1. С. 207– 211.
Боєнко О. Ю. Формування бачення сучасного глобального брендингу: концептуальний аспект. Економiка i органiзацiя управлiння 2016. № 3 (23). С. 125–131.
Павленко А. Ф., Войчак А. В., Решетнікова І. Л. Маркетинг: підручник. Київ, 2014. 600 с.
Ткаченко Н.Б. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. Київ, 2010. 149 с. 8. Хаг Пол. Маркетингові дослідження: Управління та планування, Методологія та оцінка. Київ, 2015. 418 с.
Холодний Г. О. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. Харків, 2016. 324 с.