Operational management of assortment policy of LLC SPE "ARGON" on the basis of marketing approach
Keywords:
assortment; assortment policy; marketing research, marketing approaches; marketing strategy; business scaling; business processes; product promotion; competitivenessAbstract
This study provides information on the operational management of the company's assortment policy, marketing approaches and marketing research. The methodological basis of the work is research methods: a scientific method that can be used to investigate the structure of the enterprise, theoretical and empirical, consisting of analysis and synthesis of marketing processes and dialectical, which investigates economic and organizational phenomena.
References
Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг: загальний курс 5-те вид. Київ. Діалектика. 2001. 608 с.
Косенко А. В. Особливості управління маркетинговими комунікаціями на сучасному підприємстві. Державне будівництво. 2016. № 2. С. 12–18.
Кузик О. В. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах. Стратегія економічного розвитку України. 2014. № 34. С. 130–135.
Міронова Ю. В. Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2016. № 1. С. 207– 211.
Боєнко О. Ю. Формування бачення сучасного глобального брендингу: концептуальний аспект. Економiка i органiзацiя управлiння 2016. № 3 (23). С. 125–131.
Павленко А. Ф., Войчак А. В., Решетнікова І. Л. Маркетинг: підручник. Київ, 2014. 600 с.
Ткаченко Н.Б. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. Київ, 2010. 149 с. 8. Хаг Пол. Маркетингові дослідження: Управління та планування, Методологія та оцінка. Київ, 2015. 418 с.
Холодний Г. О. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. Харків, 2016. 324 с.