Лінгво-стилістичні і структурні особливості креолізованих текстів англомовної реклами косметичних засобів

Автор(и)

  • Д. С. Журавель

Ключові слова:

креолізований текст; реклама; вербальні та невербальні компоненти; стилістичні засоби впливу

Анотація

У цій роботі розглядаються креолізовані тексти англомовної реклами косметичних засобів як особливий тип тексту, його структура та вплив на реципієнта. Текст реклами косметики розглядається як приклад складного мовно-зорового феномена, який представлений двома співзалежними частинами: вербальною та невербальною. Ця стаття виділяє та описує систему засобів, спрямованих на формування ефектів емоційної залученості реципієнта та поступового привернення його уваги. Словесна структура рекламного тексту косметики базується на типі продукту, цільовій аудиторії та бажаній цілі. Вирішальними словесними засобами створення ефекту емоційної залученості є слова із семантичним компонентом інтелектуально-естетичної оцінки, абстрактні іменники, прикметники в порівняльному та найвищому ступені, питальні та наказові речення. Варто зазначити, що невербальні компоненти так само важливі, як і вербальні. Вони створюють зростання інтересу до продукту. За допомогою візуальних компонентів, таких як колір, ілюстрація, шрифт, у свідомості одержувача формується певний привабливий візуальний образ продукту. Робота має теоретичну та практичну цінність для подальших досліджень у цій галузі.

Посилання

Березин Ф. М., Головин Б. Н. Общее языкознание: Учебное пособие для пед. ин-тов. М .: Просвещение, 1979. 314 с.

Анисимова Е. Е. Лингвистика и межкультурная коммуникация (на материале креолизованных текстов: М. : Academia, 2003. 128 с.

Вашутина И. В. Креолизация текста как прийом манипуляционной стратегии. Преподаватель XXI век. 2016 № 1 С. 339–346.

Сорокин Ю. А. Креолизованные тексты и их коммуникативная функция. М. : Наука, 1990. 240 с.

Ogilvy D. Confessions of an Advertising Man. London : Southbank Publishing, 2012. 192 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-04-28

Номер

Розділ

Філологія