Конкурентоспроможність та чинники її зростання на українських харчосмакових фабриках
Анотація
Управління конкурентоспроможністю підприємств є актуальною проблемою в Україні, де перехід до ринкових умов господарювання переконливо довів, що продукція багатьох українських підприємств є неконкурентоспроможною як на вітчизняному, так і світовому ринку. Головною причиною цього є те, що імпортні товари мають суттєві переваги у порівнянні з українськими аналогами за багатьма показниками: якістю, функціональністю, безпечністю тощо. З огляду на це метою даної роботи є систематизація підходів до чинників, що впливають на рівень конкурентоспроможності українських підприємств. Дослідження конкурентоспроможності підприємства в умовах економічної ситуації, яка склалась в Україні, дає змогу розглядати її як комплексну характеристику потенціальних можливостей забезпечення конкурентних переваг в перспективі, яка доступна для огляду.Посилання
Костусєв О. Захист економічної конкуренції в Україні: стан і проблеми // Економіка України. - 2003. - №7. - с. 5-11
Радченко К.І. Стратегічний аналіз у бізнесі: Навч. посібник, Львів, 2003
Азоев Г.Л. Конкуренция: анализ, стратегия и практика. — М.: Центр экономики и маркетинга, 1996.
Портер, Майкл, Э. Конкуренция.: Пер с англ.: Уч. пос. – М.: Издательский дом “Вильямс”, 2001. – 495 с.
Сайт журналу «Фокус»: www.focus.ua
Офіційні сайти компаній «Світоч», «Конті» та «АВК»
Сайт Державного комітету статистики: www.ukrstat.gov.ua
Фатхудинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. - М.: ИНФРА - М. - 2000.-312 с.
Юданов А.Ю. Конкуренция: теория и практика: Учебное пособие. — 2-е изд. — М.: Гном-П ресс, 1998.