Мовні особливості програм кандидата у президенти України О. В. Ляшка (на матеріалі виборів президента України 2014 і 2019 років).
Ключові слова:
кандидат у президенти, комунікативна роль, мовленнєвий вплив, політична програма, слоганАнотація
Стаття присвячена мовним особливостям програм кандидата у Президенти України О. В. Ляшка. Виявлено та схарактеризовано комунікативні ролі політика. Простежено зміни в будові передвиборчих текстів 2014 і 2019 років. Специфіка досліджуваної теми передбачає застосування описового методу, дистрибутивного та порівняльного аналізу з метою встановлення подібностей / відмінностей програм за 2014 і 2019 роки.Посилання
Степанова М. М. Лексические особенности предвыборного дискурса США. Активные процессы в различных типах дискурсов : политический, медийный, рекламный дискурсы и интернет-коммуникация. Материалы международной конференции 19–21 июня 2009 года. Ярославль : Ремдер, 2009. С. 482–486.
Методичний посібник з громадянської освіти та політичної просвіти. URL : https://www.austausch.org/zanjattja-1-5 /
Кондратенко Н. В. Український політичний дискурс: текстуалізація реальності. Одеса : Чорномор’я, 2007. 156 с.
Чорна О. О. Комунікативний імідж президента : монографія. К. : Видавничий дім Дмитра Бураго, 2017. 300 с.