Підвищення купівельної активності споживачів (на прикладі ПАТ «Володарка»).

Автор(и)

  • K.O. Statkevych

Ключові слова:

CRM-система, соціальні мережі, економетрична модель, маркетингова діяльність, модель Брауна

Анотація

У статті проаналізовано ключові фактори підвищення купівельної активності на підприємствах. Підтверджено їх вплив у вигляді аналізу економетричної моделі та розраховано окупність інвестицій в CRM-систему. Завдяки підібраній правильно моделі прогнозування максимально точно спрогнозовано динаміку купівельної активності на прикладі ПАТ «Володарка». Основною метою дослідження є дослідження купівельної активності, пошук заходів їх підвищення і прогнозування цих результатів. Об’єктом дослідження є економічна діяльність вінницького підприємства ПАТ “Володарка”, що спеціалізується по виробництву класичного чоловічого одягу. У роботі використовувались загальнонаукові і спеціальні методи дослідження: методи аналізу та синтезу, індуктивний метод; методи статистичного аналізу показників економічної діяльності підприємств, методи екстраполяції даних.

Посилання

Гевко В. Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтами. Соціально-економічні проблеми і держава. 2013. Вип. 2 (9). С. 44–57.

Артюхов М. Системы управления предприятием. Финансовый директор. 2003. № 2. С. 42–45.

Полторак K. A. Аналіз особливостей поведінки споживачів в мережі інтернет . Ефективна економіка. 2015. № 11. С. 164–169.

Офіційний сайт ПАТ «Володарка». URL: http://www.volodarka.com /ua/novini/?p=1 (дата звернення: 10.03.2020).

Річна фінансова звітність ПАТ «Володарка» URL: https://smida.gov.ua/db/emitent/year/xml/showform/115113/165/templ (дата звернення: 11.03.2020).

Христиановский В. В., Щербина В. П. Экономико-математические методы и модели: теория и практика. Донецк: ДонНУ. 2010. 335 с.

Буркіна Н. В. Статистичне моделювання і прогнозування : робочий зошит для студентів всіх спеціальностей економічного факультету. Вінниця : ДонНУ імені Василя Стуса, 2018. 55 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Економічні науки