Політика плейсбрендингу держави як інструмент реалізації національних інтересів: приклад Японії
Ключові слова:
плейсбрендинг; імідж Японії; національний бренд; політика «м’якої сили»; культурна дипломатіяАнотація
У даній статті розглядається чинна роль політики плейсбрендингу країни як інструменту реалізації національних інтересів на прикладі Японії. Авторка приділяє увагу ключовим складовим елементам іміджу Японії в світі, розкриває особливості розбудови іміджу країни.
Посилання
Anholt S. Competitive identity: The New Brand Management for Nations, Cities and Regions. New York: Palgrave Macmillan, 2007. 134 p.
Blichfeldt B. C. Unmanageable place brands? Place Branding. 2003. Vol. 1. РР. 388–401.
Dinnie K. Nation Branding: Concepts, Issues, Practice. Oxford: Butterworth Heinemann, 2008. URL: http://www.culturaldiplomacy.org/academy/pdf/research/books/nation_branding/Nation_Branding_- _Concepts,_Issues,_Practice_ -_Keith_Dinnie.pdf.
Hildreth J. Place Branding: a View at Arm’s Length. Place Branding and Public Diplomacy. 2010. № 6. P. 27-35.
Olins W. Branding the Nation – the Historical Context. Journal of Brand Management. 2005. Vol. 9. P. 241–248.
Van Ham P. Place Branding: The State of the Art. The Annals of the American Academy of Political and Social Science. 2008. Vol. 616. P. 126–149.
Важенина И. С. Имидж и репутация территории как основа продвижения в конкурентной среде. Маркетинг в России и за рубежом. 2006. №1. С. 68–77.
Распространение в мире Японизма – «Япония» становиться брендом, 2011. URL: http://www.eri21.or.jp/russia/ opinion/world/20110818.shtml.