Політичний плакат: співвідношення вербального й візуального складників
Ключові слова:
вербальний код; візуальний код; мовний засіб; передвиборча агітація; політичний плакатАнотація
У дослідженні здійснено аналіз політичних плакатів президентської передвиборчої кампанії 2019 року та виділені головні шляхи їх наповнення. Основна увага приділена опису вербальних і невербальних засобів, які використовуються в політичних плакатах, а також їхньому впливу на виборця.
Посилання
Магера Т. С. Текст политического плаката: Лингвориторическое моделирование (на материале региональных предвыборных плакатов): автореф. дис. на здобуття ступеня канд. філолог. наук. Барнаул, 2005. 20 с.
Scott D. Poetics of the poster: the rhetoric of imagetext. Liverpool: Liverpool University press, 2010. VII, 119 p.: col. ill.
Павлина С. Ю. Политический плакат как поликодовый текст. Политическая лингвистика. 2019. № 2 (74). С. 100–106.
Слободянюк Е. Шлях до серця виборця. Головна книга до виборчих кампаній: від місцевих до президентських. Харків: «Фоліо», 2019. 250 с.
Вальтер Х. Политический плакат – зеркало своего времени. Проблемы истории, филологии, культуры. 2016. С. 143–149.
Лінгвістика. Лінгвокультурологія: зб. наук. пр. Дніпропетровськ: Акцент ПП, 2017. Т. 10. 532 с. 7. Деренчук Н. В. Мовний портрет політика: дис. на здобуття ступеня канд. філолог. наук. Луцьк, 2018. 228 с.
Кондратенко Н. Український політичний дискурс: текстуалізація реальності. Монографія. Одеса: Чорномор’я, 2007. 156 с.
Браэм Г. Психология цвета. М.: АСТ: Астрель, 2009. 158 с.