Політичний і рекламний дискурси в сучасному соціокультурному просторі: лінгвокультурологічний і аксіологічний аспекти
Ключові слова:
дискурс; політичний дискурс; рекламний дискурс; рекламний кінодискурсАнотація
У статті розглядаються політичний і рекламний дискурси як явища сучасного мовнокультурного простору. Аналізуються ознаки й функції політичного дискурсу й рекламного кінодискурсу. Відслідковуються особливості репрезентації ціннісних концептів в україномовному й англомовному політичному дискурсі й рекламному кінодискурсі.
Посилання
Филинский А. А. Критический анализ политического дискурса предвыборных кампаний 1999– 2000. Дис. … докт. филол.наук. Тверь, 2002, 144 с.
Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики : підручник. К. : ВЦ «Академія», 2009. 376 с.
Яненко Я. В. Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ столітті. Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, м. Суми, 19–20 квітня 2013 р. / Відп. за вип. В. В. Опанасюк. Суми : СумДУ, 2013. Ч. 3. С. 116–117.
Шепель Ю. О. Лінгвокультурологічний аспект сучасної англомовної реклами (прецедентне ім’я та його роль у рекламі). Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. Сер. Філологія, 2018. № 36. Т. 2. С. 114–118.
Wodak R. Language and Politics // English Language: Description, Variation and Context. London: Palgrave Macmillan, 2009, p. 583–584.