Політичний і рекламний дискурси в сучасному соціокультурному просторі: лінгвокультурологічний і аксіологічний аспекти

Автор(и)

  • О. С. Голомоз 
  • А. В. Дмитришин 

Ключові слова:

дискурс; політичний дискурс; рекламний дискурс; рекламний кінодискурс

Анотація

У статті розглядаються політичний і рекламний дискурси як явища сучасного мовнокультурного простору. Аналізуються ознаки й функції політичного дискурсу й рекламного кінодискурсу. Відслідковуються особливості репрезентації ціннісних концептів в україномовному й англомовному політичному дискурсі й рекламному кінодискурсі.

Посилання

Филинский А. А. Критический анализ политического дискурса предвыборных кампаний 1999– 2000. Дис. … докт. филол.наук. Тверь, 2002, 144 с.

Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики : підручник. К. : ВЦ «Академія», 2009. 376 с.

Яненко Я. В. Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ столітті. Соціально-гуманітарні аспекти розвитку сучасного суспільства : матеріали Всеукраїнської наукової конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів факультету іноземної філології та соціальних комунікацій, м. Суми, 19–20 квітня 2013 р. / Відп. за вип. В. В. Опанасюк. Суми : СумДУ, 2013. Ч. 3. С. 116–117.

Шепель Ю. О. Лінгвокультурологічний аспект сучасної англомовної реклами (прецедентне ім’я та його роль у рекламі). Науковий вісник міжнародного гуманітарного університету. Сер. Філологія, 2018. № 36. Т. 2. С. 114–118.

Wodak R. Language and Politics // English Language: Description, Variation and Context. London: Palgrave Macmillan, 2009, p. 583–584.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-24

Номер

Розділ

Філологія