Розробка математичного кроссенсу для учнів 5 класу загальноосвітньої школи засобами логічного мислення
Ключові слова:
кроссенс; логічне мислення; урок; звичайні дроби; головоломка нового покоління; навчальний процес; нетрадиційні методи навчанняАнотація
В статті подана інформація про один із засобів розвитку логічного мислення за допомогою якого учні не тільки розвиваються логічно, а краще запам’ятовують викладений матеріал та вчать вдосконалюватися як самостійно так і в групі. Специфіка досліджуваної теми передбачає кращого засвоєння тієї чим іншої теми з математики, виховує любов до оточуючих та інтерес до навчання. В даній розробці використана методична мета у вигляді формування нової тематики уроку. Проведено факультативне заняття з учнями 5-го класу.
Посилання
Лосєва Н. М. Розвиток ідеї самореалізації особистості (філософський аспект). Рідна школа. 2004. № 5. С. 71–74.
Лосєва Н. М., Непомняща Т. В. Спеціальні комунікативні конструкції як засіб розвитку особистості учня при вивчення основ комбінаторики й теорії ймовірностей. Дидактика математики: проблемы и исследования. Журнал 30. 2008. С. 190–193.
Данильчук О. М., Сердюк І. В. Сучасні інформаційні технології в навчанні та розвитку обдарованих дітей з математики. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики: збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції / ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Вінниця: 26–27 квітня 2012. С. 251–254.
Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління. URL: https://vseosvita.ua/library/krossensasociativna-golovolomka-novogo-pokolinna-193121.html. – Назва з екрану (дата звертання 03.10.2020 р.)