Застосування вебінарів при вивченні математичних дисциплін у ЗВО

Автор(и)

  • А. В. Загика 

Ключові слова:

Інформаційно-комунікаційні технології; вебінар; онлайн-семінар; В-Клас; навчання математики

Анотація

У даній статті висвітлено поняття вебінару, проаналізовано можливості його використання на заняттях у закладах вищої освіти, наведено приклад застосування вебінару з дисципліни «Вища математика».

Посилання

Капустянська О. М. Вебінари як нова освітня інформаційно-комунікаційна технологія. Освіта.ua: Форум педагогічних ідей «Урок», 2015. URL: http://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/education/46395/ (дата звернення: 16.09.2020)

Морзе Н. В., Ігнатенко О. В. Методичні особливості вебінарів як інноваційної технології навчання. Інформаційні технології в освіті : зб. наук. пр. Херсон : ХДУ, 2010. Вип. 5.

Царенко В. О. Вебінар як технологія навчального співробітництва учнів і вчителів середніх шкіл. Інформаційні технології в освіті : зб. наук. праць. Херсон : ХДУ, 2011. Вип. 9. С. 89–93.

Ткачук Г. В. Особливості організації та проведення вебінарів засобами платформи Bigbluebutton. Комп’ютер у школі та сім’ї. Київ: Фенікс, 2016. № 2 (130). С.43–46.

Богачков Ю. М Організація середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах : посібник / Ю. М. Богачков, В. Ю. Биков, О. П. Пінчук, А. Ф. Манако, О. І. Вольневич, В. О. Царенко, П. С. Ухань, І. В. Мушка / Наук. ред. Ю. М. Богачков. К.: Педагогічна думка, 2012. 160 с.

Лапінський В. В., Регейло І. Ю. Психолого-педагогічна та дидактична проблематика активного навчання в сучасному навчальному середовищі. Вища школа України. № 3 (46). 2012, Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Т. 3. К. : Вища школа освіти України, 2012. С. 529–605.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-25

Номер

Розділ

Природничі та технічні науки