Application of webinars in the study of mathematical discipline in higher educational institutions

Authors

  • A. V. Zahuka

Keywords:

Information and communication technologies; webinar; online seminar; V-Class; teaching mathematics

Abstract

This article covers the concept of the webinar, analyzes the possibilities of its use in classes in higher education, gives an example of the application of the webinar in the discipline of «Higher Mathematics».

References

Капустянська О. М. Вебінари як нова освітня інформаційно-комунікаційна технологія. Освіта.ua: Форум педагогічних ідей «Урок», 2015. URL: http://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/education/46395/ (дата звернення: 16.09.2020)

Морзе Н. В., Ігнатенко О. В. Методичні особливості вебінарів як інноваційної технології навчання. Інформаційні технології в освіті : зб. наук. пр. Херсон : ХДУ, 2010. Вип. 5.

Царенко В. О. Вебінар як технологія навчального співробітництва учнів і вчителів середніх шкіл. Інформаційні технології в освіті : зб. наук. праць. Херсон : ХДУ, 2011. Вип. 9. С. 89–93.

Ткачук Г. В. Особливості організації та проведення вебінарів засобами платформи Bigbluebutton. Комп’ютер у школі та сім’ї. Київ: Фенікс, 2016. № 2 (130). С.43–46.

Богачков Ю. М Організація середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах : посібник / Ю. М. Богачков, В. Ю. Биков, О. П. Пінчук, А. Ф. Манако, О. І. Вольневич, В. О. Царенко, П. С. Ухань, І. В. Мушка / Наук. ред. Ю. М. Богачков. К.: Педагогічна думка, 2012. 160 с.

Лапінський В. В., Регейло І. Ю. Психолого-педагогічна та дидактична проблематика активного навчання в сучасному навчальному середовищі. Вища школа України. № 3 (46). 2012, Тематичний випуск «Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології». Т. 3. К. : Вища школа освіти України, 2012. С. 529–605.

Published

2020-11-25

Issue

Section

Природничі та технічні науки