Складові іміджевої стратегії держави Ізраїль на сучасній міжнародній арені
Ключові слова:
Держава Ізраїль; іміджева стратегія; публічна дипломатія; туризм; релігіяАнотація
У статті проаналізовано іміджеву стратегію Держави Ізраїль на сучасній міжнародній арені, розкрито її основні складові. Також було досліджено ініціативи, спрямовані на розвиток публічної дипломатії, яка сприяє поширенню інформації по світу стосовно держави, встановлено місце туризму та релігії як складових даної іміджевої стратегії.
Посилання
The Israeli-Hezbollah War of 2006: The Media as a Weapon in Asymmetrical Conflict. Harvard University. 2012. URL : http://www.brookings. edu/~/media/events/2007/2/17islamic-world/2007islamforum_israel-hezbwar.pdf.
Shay A. Israel’s New Peer-to-Peer Diplomacy. The Hague Journal of Diplomacy. 2012. URL : https://doi.org/10.1163/1871191X-12341235.
Attias S. Israel’s new peer-to-peer diplomacy. The Hague Journal of Diplomacy. 2012. № 7. С. 473–482.
Kotler P., Gertner D. ‘Country as brand, product, and beyond: A place marketing and brand management perspective. Brand Management. 2015. № 9. С. 249–261.
Papadopoulos N., Heslop L. Country equity and country branding: Problems and prospects. Brand Management. 2016. №9. С. 294–314.
Shenhav S., Sheafer T., Gabay I. Incoherent narrator: Israeli public diplomacy during the disengagement and the elections in the Palestinian Authority. Israel Studies. 2013. № 15. С. 143–162.
Коваленко Т. Д. Туристический имидж как фактор социально-экономического развития региона. 3. 2014. URL : http://cyberleninka.ru/article/n/turisticheskiy-imidzh-kak-faktor-sotsialnoekonomicheskogo-razvitiyaregiona.
Гранкина Т. К. Экономический имидж страны и его составляющие. Москва, 2013. 268 с. (РАГС).
Інформація для громадян Ізраїлю. Посольство Ізраїлю в Україні. 2021. URL : https://embassies.gov.il/kiev/ConsularServices/Pages/InfoForIsraelisUkr.aspx.
Крашкина Л. И. Проблема формирования туристского имиджа региона. 8. 2016. URL : http://www.deims.ru/tour-image3.html.