Типологія ефективності та прийомів укладання заголовків у сучасному англійськомовному публіцистичному дискурсі (на матеріалі видання «National Geographic»)
Ключові слова:
заголовок-інтрига; заголовок-думка; заголовок-пропозиція; заголовок-запитання; заголовок «питання-відповідь»Анотація
У пропонованій статті здійснено спробу типологізації заголовків англомовного видання «National Geographic» за ефективністю та прийомами їх створення. Описовим методом осмислені теоретичні засади у вивченні заголовків у сучасному англійськомовному публіцистичному дискурсі для комплексної презентації результатів дослідження. Методологічною основою роботи є структурно-семантичний та кількісний аналіз. Це дає можливість систематизувати, класифікувати лінгвістичний матеріал, виявити частотність певних типів та інтерпретувати їхні особливості. У результаті дослідження виділено типи заголовків «National Geographic» за ефективністю та визначено основні прийоми їх створення.
Посилання
National Geographic. URL: https://www.nationalgeographic.com/ (дата звернення 10.09.2020).
Гончар О. С. Публіцистичний дискурс та його функції. Новітня філологія. № 16 (36). 2010. С. 35–41.
Брандес М. П. Стилистика немецкого языка (для институтов и факультетов иностранных языков). Учебник. Москва: Высшая школа, 1990. 271 с.
Топилина С. Н. К проблеме выделения газетно-публицистического стиля. Альманах современной науки и образования. 2008. №. 82. С. 186–188.
Наер В. Л. К описанию функционально-стилевой системы современного английского языка. Лингвостилистические особенности научного текста. Москва, 1981. С. 93–103.
Глаголева А. В. «Чужое слово» в заголовках газетных текстов: дискредитация имиджа: дис. ... канд. филол. наук: 10.02.01. Москва, 2014. 178 с.
Чубай С. А. Ключевые признаки политической рекламы как самостоятельного вида рекламной коммуникации. Вестник Волгоградского государственного университета. Серия 2. Языкознание. 2015. № 3 (27). С. 115–121.