Застосування інструментів інтернет-маркетингу на ринку послуг

Автор(и)

  • О. Д. Землякова

Ключові слова:

інтернет-маркетинг; методи просування; просування послуг; традиційні засоби просування; нові засоби просування; маркетинг послуг

Анотація

В статті розглянуто етапи планування рекламної компанії та комунікацій зі споживачами послуг в мережі Інтернет. Досліджено особливості інтернет-маркетингу, його спільні риси з класичним маркетингом та їх поєднання в процесі просування послуг. Досліджено тенденції просування послуг в мережі Інтернет.

Посилання

Роль Інтернет-маркетингу у розвитку сучасних підприємств. URL : http://www.confcontact.com/2019- ekonomika-i-menedzhment/9-vizir.pdf (дата звернення: 16.04.2020).

Статистика електронної комерції. URL : https://sleeknote.com/blog/ecommerce-statistics.

Інтернет-маркетинг як складова електронного бізнесу. URL : httphttp://www.confcontact.com/2019- ekonomika-i-menedzhment/9-asyeyeva.pdf (дата звернення: 17.04.2020).

Інтернет-маркетинг. URL:http://elib.hduht.edu.ua/bitstream/123456789/1876/1/161_B9.pdf

Інтернет-маркетинг в Україні. URL : https://www.stu.cn.ua/media/files/conference/yn16-t4.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-06

Номер

Розділ

Економічні науки