Використання інформаційно-комунікативних технологій у навчанні читання іноземною мовою за допомогою гри на початковому етапі

Автор(и)

  • Ja.V. Pavlenko

Ключові слова:

інформаційно-комунікативні технології, комп’ютеризація, методи навчання, читання, гра

Анотація

У даному дослідженні розглядаються особливості використання ігрових вправ у навчанні читання за допомогою інформаційно-комунікативних технологій в процесі вивчення іноземних мов у молодших класах.

Посилання

Эльконин Л.В. Детская психология. – М.: Просвещение, 1969. – 328 с.

Гамезо, М.В., Матюхина, М.В. Возрастная и педагогическая психология. – М.: Просвещение, 1984. – 255 с.

Смирнов А.А. Проблемы психологии памяти. – М.: Просвещение, 1966. – 96 с.

Зинченко В. П. Психологическая педагогика. — Самара: 1998. — 216 с.

Методика // Под ред. А.А. Леонтьева. – М.: Русский язык, 1988. – 178 с.

Марцинковская Т. История детской психологии. – М.: ВЛАДОС, 1998. – 272 с.

Матюхина М. В., Михальчик Т. С., Патрина К. Л. Психология младшего школьника. – М.: Просвещение, 1976. – 208 с.

Выготский Л.С. Развитие высших психических функций. – М.: Просвещение, 1960. – 210 с.

Венгер А.Л. Психологические рисуночные тесты. –– М.: ВЛАДОС-ПРЕСС, 2003. – 160 с.

Леонтьєв А.Н. Проблеми розвитку психіки. – М.:Видавництво МДУ, 1981. –584 с.

Кужиль О.М. Можливості використання мультимедійних курсів у навчанні читання на початковому ступені середньої школи // Іноземні мови в школі. – 2001. – № 2.

Коваленко Ю.А. Використання інформаційних технологій у навчанні іноземним мовам // Іноземні мови. – 1999. – № 2. – С. 27.

Паршикова Е.А. О некоторых особенностях организации коммуникативно-игрового обучения иностранным языкам в начальной школе в условиях кризиса 7 лет // Іноземні мови . 2001. – С. 38.

Московская Н.Л. К вопросу об эффективности использования компьютерных технологий в обучении иностранным языкам / Под ред. Н.Л. Московская, Е.В. Шацкая // Язык и образование в диалоге культур. - Севастополь, 2000. – С.15-21.

Преподавание иностранного языка в ХХI веке: проблемы и перспективы: Материалы Всерос. науч.-практ. конф. – М., 2004. – 120 с.

Протасеня Е.П. Компьютерное обучение: за и против / Под ред. Е.П. Протасеня, Ю.С. Штеменко // Иностр. языки в школе. – 2006. – № 3. – С.10 – 13.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Філологія (романо-германські мови та літератури)