Політично-комунікаційний дискурс в українському сегменті TikTok під час повномасштабної війни
Keywords:
TikTok; зумери; комунікація; патріотизм; повномасштабна війна в УкраїніAbstract
У статті наведено практичний порівняльний аналіз даних українського сегменту популярної соціальної мережі «TikTok» до та після початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну у лютому 2022 року. Застосовуючи методи кількісного та якісного контент-аналізу, автор досліджує вплив соціальної мережі та її найвпливовіших контентмейкерів на формування патріотичного дискурсу під час війни в Україні. Дослідження показало, що покоління «зумерів» як найактивніших користувачів платформи TikTok в Україні активно бере участь у комунікаціях та використовує маркери патріотизму у своїх відео. Найпопулярніші з них проявляються через вербальні маркери, наприклад, перехід на українську мову. Автор робить висновок, що український сегмент TikTok майже повністю стає незалежним від російського, а відео про українську історію та повномасштабну війну стають більш популярними, що сприяє збільшенню рівня політичної свідомості української молоді.
References
«Визнання, успіх, свобода – це те, чого прагне сучасна українська молодь», – психотерапевтка. Вголос. 03.02.2022. URL: https://vgolos.ua/news/viznannya-uspih-svoboda---ce-te-chogo-pragne-suchasna-ukrayinska-molod--- psihoterapevtka_1414466.html
Патріотизм. Академічний тлумачний словник (1970–1980). URL: http://sum.in.ua/s/patriotyzm
Дослідження Plusone social impact. Facebook. URL: https://www.facebook.com/PlusOneDA/ photos/a.22024 6371410236/4294259794008853/?type=3
Знайомство з поколінням Z. Поради Хлої Комбі із залучення молоді до соціальних змін. Європейський простір. URL: https://euprostir.org.ua/practices/137637
Щепка О. А. Об’єктивація концепту «патріотизм» в українських поетичних творах початку XXI століття. Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія». Острог: Вид-во НаУОА, 2021. Вип. 12(80). С. 70–73. URL: https://journals.oa.edu.ua/Philology/article/view/3355/3061