Оптимізаційне моделювання рекламних витрат (витрат на рекламу) приватного підприємства
Keywords:
оптимізація, аналіз, реклама, математичне моделювання, витратиAbstract
У статті досліджено витрати на рекламу приватного підприємства та їх вплив на прибуток. Проведено оптимізацію рекламних витрат з метою досягнення найкращих результатів. Описано використання математичного моделювання для визначення оптимальних витрат на різні види реклами, враховуючи обмеження на час та сукупні витрати. Моделювання проведено з використанням платформи MS Excel, що дає змогу ефективно планувати бюджет на рекламу та максимізувати фінансові показники підприємства. Результати показують значне зниження витрат без шкоди для ефективності рекламних кампаній.
References
Захарченко В. І., Акулюшина М. О., Лінгур Л. М. Моделювання процесів управління витратами підприємства в умовах невизначеності: журнал «Економіка та суспільство». 2024. Вип. № 64.
Романко О. Професор Університету Торонто Олександр Романко: «Аналіз великих даних буде популярним ще років 10 мінімум». DOU. 13.05.2019. URL: https://dou.ua/lenta/interviews/romanko-data-analytics/
Горовий Д. А., Чорнобровкіна С. В. Оптимізаційне моделювання витрат на маркетингові комунікації для машинобудівних підприємств України. Стратегія економічного розвитку України. 2019. Вип. № 44.
Використання платформ для оптимізації. Автоматизація роботи з базами даних: основні інтрументи та методи. A4. URL: https://a4.com.ua/avtomatizatsiya-roboty-z-bazamy-danih-osnovni-instrumenty-ta-metody/ (дата звернення: 12.03.2024).