Розвиток корпоративної культури як чинник конкурентоспроможності вищого навчального закладу.

Authors

  • A. V. Aliarova
  • O. A. Doronina

Keywords:

корпоративна культура, конкурентоспроможність ВНЗ, цінності, діагностика корпоративної культури

Abstract

Визначена роль корпоративної культури у вищих навчальних закладах як чинника конкурентоспроможності. За результатами проведеної діагностики корпоративної культури з використанням методу опитування студентів та викладачів розроблено рекомендації щодо удосконалення корпоративної культури ВНЗ. Виокремлено три етапи розвитку корпоративної культури, реалізація яких сприятиме зростанню вмотивованості викладачів та студентів, формуванню сприятливого та ефективного освітнього середовища і як наслідок – підвищенню якості освітнього процесу та конкурентоспроможності ВНЗ на ринку освітніх послуг.

References

Офіційний сайт Донецького національного університету імені Василя Стуса [Електронний ресурс] – Режим доступу : http://www.donnu.edu.ua

Первушина Е. А. Управление коммуникациями вуза на рынке образовательных услуг / Е. А. Первушина – Москва, 2009. – 171 с.

Колот А. М. Мотиваційний менеджмент: підручник / А. М. Колот, С. О. Цимбалюк. – К. :КНЕУ, 2014. – 479 с.

Issue

Section

Economics