Оптимізація використання інформаційних технологій у навчальній і самостійній роботі студентів.
Keywords:
оптимізація, ефективність, інформаційні технології, інформатизація, принципAbstract
В статті розглядаються шляхи оптимізації використання інформаційних технологій в аудиторній та самостійній роботі студентів. Запропонована авторська класифікація актуальних інформаційних засобів і ряд принципів впровадження цих засобів у навчальний процес. Описані ряд кроків щодо здійснення загального процесу інформатизації.References
Сейдаметова З., Меджитова Л., Сейтвелієва С. Інфраструктура підтримки освітнього процесу на базі інтегрованих веб-сервірів. – Вища школа, 2012. № 8. − С. 60–71.
Kharchenko N. Dynamics of Internet Usage in Ukraine: May 2017 URL : https://www.kiis.com.ua/?lang=eng&cat=reports&id=705&page=1&t=12 (дата звернення: 04.10.18).
Євсюкова Л. С. Інтерактивні технології навчання: словник-глосарій. – Вінниця: Планер, 2013. – С. 60.
Гуревич Р. С., Кадемія М. Ю. Навчання в мережі за допомогою електронних навчальних курсів. Професійно-технічна освіта. - 2007. № 4. – С. 24–27.
Вернидуб Р. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів. Вища освіта України. − 2012. № 2. − С. 75–79.
Скибицкий Э.Г. Построение многоуровневой системы принципов педагогического процесса дистанционного обучения. Инновации в образовании. − 2012. № 12. – С. 74–84.
Кізім С. С. Застосування засобів мультимедіа в професійній підготовці майбутніх робітників електрорадіотехнічних професій: автореф. дис. … канд. пед. наук– Вінниця: Планер, 2011. – 20 с.
Андрющенко Н. Дистанційне навчання в Україні: експерименти, напрацювання, перспективи. Вища школа. – 2014. № 5/6. − С. 60–64.
Albrecht R., Frommann U., Phan Tan T. Integrierte e-Learning Services als Grundlage von qualifiziertem e-Learning an Hochschulen: Das Beispiel Hannover - Braunschweig: In: Zeitschrift für Hochschuldidaktik, ZFHD 03 (März 2005), S. 64-79.
Атанасян С. Л. Формирование информационной образовательной среды педагогического вуза: автореф. … докт. пед. наук − М., 2009. – 49 с.