Особливості розробки та використання підсистеми обліку академічної успішності студентів.

Authors

  • O. P. Muliarchuk 

Keywords:

відкрита освіта, електронний журнал, підсистема оцінювання успішності, оцінювання, відвідуваність

Abstract

У даній статті проаналізовано електронні журнали українських ВНЗ у контексті відкритої освіти. Висвітлено результати розробки підсистеми обліку та оцінювання академічної успішності, яка складається із чотирьох етапів: аналіз предметної галузі, аналіз даних, створення СУРБД, розробка вебсайту. Дана підсистема побудована з урахуванням принципів об’єктивності, неупередженості,захищеності гнучкості, доступності та зручності.

References

«Електронний журнал» ВНМУ ім. М. І. Пирогова URL:https://ez.vnmu.edu.ua/

«Журнал успішності студентів» Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана URL: https://kneu.edu.ua/ua/Information_for/students/jurnal/

«Електронний журнал» Національного педагогічного університету (НПУ) імені М.П. Драгоманова URL: http://nmu.npu.edu.ua/

Коржилова О. Ю. Відкрита освіта як глобальна освітня система: стан та розвиток / О. Ю. Коржилова// Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології – 2014. – №3 (37). – С. 48–54.

Вдовичин Т. Я. Застосування технологій відкритої освіти для інформатизації навчального процесу / Т. Я. Вдовичин, А. В. Яцишин // Інформаційні технології в освіті. – 2013. – Вип. 16. – С. 134–140. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_16_19

Локшина О. Відкрита освіта в європейському просторі: стратегія розбудови [Електронний ресурс] / О. Локшина // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2018. – № 2. – С. 75–86. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_2_10

Губіна О. Ю. Удосконалення якості відкритої освіти завдяки модернізації її змісту / О. Ю. Губіна // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Сер. : Педагогічні науки. – 2016. – Вип. 31. – С. 122-129. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2016_31_19

Issue

Section

Natural and Engineering Sciences