The role of assistant practice in the formation of individual style of pedagogical communication of future teachers.
Keywords:
the assistant practice, the individual style, pedagogical interaction, pedagogical activity, pedagogical communicationAbstract
The role of assistant practice in the formation of individual style of pedagogical communication of future teachers is considered in the research. Approaches to interpreting the concept of "pedagogical practice" were analyzed. Modern methods of preparation of future teachers for formation of individual style of pedagogical communication were revealed. Factors were tracked and characterized, that influence the formation of pedagogical communication style during teaching practice. The specificity of the researched topic involves the use of descriptive, systemic - structural and sociological methods.References
Закон України про «Про вищу освіту» від 09.08. 2019. Відомості Верховної Ради України. 2019. № 37–38. 2004 с.
Добіжа Н. В. Формування індивідуального стилю педагогічного сплакування майбутніх учителів іноземної мови в процесі педагогічної практики: автореф. …канд. пед. наук, 13.00.04. Вінниця, 2016. 24 с. С.19. URL: https://dspace.vspu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/4035/%d0%90%d0%b2%d1%82%d0%be%d1%80%d0%b5%d 1%84%d0%b5%d1%80%d0%b0%d1%82%20%d0%94%d0%be%d0%b1%d1%96%d0%b6%d0%b0- converted.pdf?sequence=1&isAllowed=y, (дата звернення 19.12.19).
Гончаренко С. Г. Український педагогічний словник. К. : Либідь, 1997. 373 с.
Берека В. Є. Педагогічна практика – невід’ємна складова підготовки майбутнього керівника освітнього закладу. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. Наукові записки Рівненського держ. гуманітарного ун-ту / [зб. наук. праць / ред. кол.: Хом’як І. М. (гол. ред.) та ін.]. Рівне : РДГУ, 2006. Вип. 35. С. 7–15.
Кацова Л. Г. Формування професійного інтересу у майбутніх учителів у процесі педагогічної практики: дис. … канд. пед. наук.: 13.00.04. Херсон, 2004. 196 с.
Підгурська В. Ю. Педагогічна практика як важлива передумова становлення майбутнього вчителякласовода. Вісник Житомирського державного університету. Випуск 68. Педагогічні науки, 2013. URL : http://eprints.zu.edu.ua/9444/1/1.pdf, (дата звернення 23.12.19).
Фенцик О. М. Асистентська практика: методичні рекомендації до організації та проведення практики для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 013 Початкова освіта. Мукачево: МДУ, 2016. 37 с. URL: http://dspace.msu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/700/1/Fentsyk%20O.M.%20Asystent%C2%B7s%27ka%20praktyka .pdf, (дата звернення 03.02.20).
Багрій В. С. Формування професійних умінь майбутніх соціальних педагогів у процесі педагогічної практики: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського. Вінниця, 2010. 23 с.
Олійник І. П. Використання методу проектів на уроках англійської мови як один із шляхів формування комунікативної компетентності учня. Котовськ, 2012. 21 с.
Щербан Т. Д. Психологія навчального спілкування: [монографія]. К.: Міленіум, 2004. 346 с.
Добіжа Н. В. Формування індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутніх учителів іноземної мови в процесі педагогічної практики: дис. …канд. пед. наук, 13.00.04. Вінниця, 2016. 296 с. URL:https://dspace.vspu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/4035/%d0%94%d0%b8%d1%81%d0%b5%d1%80%d 1%82%d0%b0%d1%86%d1%96%d1%8f%20%d0%94%d0%be%d0%b1%d1%96%d0%b6%d0%b0_- converted.pdf?sequence=2&isAllowed=y, (дата звернення 23.12.19).