Using social media to energize the learning process in higher mathematics classes
Keywords:
social media; educational technologies; ICT; Higher mathematicsAbstract
The article analyzes the relevance of using social media on the lessons of higher mathematics with students of the Vasyl’ Stus Donetsk National University, Vinnytsia.
References
Лобовікова О. О., Мельніков А. С. Соціальні мережі як феномен інформаційного суспільства. Вісник Львівського університету. Серія соціологічна, 2011.
Лосєва Н. М. Активні методи навчання в курсі аналітичної геометрії. Дидактика математики: проблеми i дослідження : мiжнар. зб. наук. робіт. Донецьк, 2008. Вип. 29. С. 29–34.
Пузирьов В. Є. Викладання математичних дисциплін в контексті виховання творчої особистості майбутнього фахівця. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України : електрон. наук. фах. вид. URL : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vnadped_2015_4_16.pdf.
Пузирьов В. Є. Новації у викладанні вищої математики: застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Додаток 1 до № 36, Том IV (64): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». К.: Гнозис, 2015. С. 414–421.