The German brand as a tool of foreign policy
Keywords:
international relations; brand; state brand; foreign policyAbstract
This article considers the need to create a successful state brand for Germany in the international arena. After all, today, the issue of brand positioning plays a significant role, because it is based on the positioning of the country on the international stage, we can use its features to achieve priority goals that can be important for both macroeconomic and domestic socio-economic for countries. It should be borne in mind that the reputation component plays an important role in shaping business relations with other countries, moreover, we can explore the features and use of the goals of the country in the international arena.
References
ANDREJA, Sršen. The Aspects of National Branding: Conceptual and Theoretical Framework. European Journal of Interdisciplinary Studies, [S. l.], v. 4, n. 3, p. 45–53, dec. 2018. ISSN 2411-4138. URL: <http://journals.euser.org/index.php/ejis/article/view/3909>. Date accessed: 31 mar. 2020. doi: http://dx.doi.org/ 10.26417/ejis.v4i3.p45-53
Anholt Simon. Beyond the Nation Brand:The Role of Image and Identity in International Relations. Exchange: The Journal of Public Diplomacy. 2011. Vol. 2 : Iss. 1, Article 1. URL: https://surface.syr.edu/ exchange/vol2/iss1/1
Hwajung Kim. The Importance of a Nation Brand. Institute for Cultural Diplomacy, November 2012. URL: http://www.culturaldiplomacy.org/pdf/case-studies/Hwajung_Kim_The_Importance_of_Nation_Brand.pdf
Імідж Німеччини серед британців покращується. URL: http://www.dw.de/імідж-німеччини-серед-британців-покращується/a-16819676
Лебедева Т. П., Михайленко Т. А. Имидж государства в мировом политическом пространстве: структурные модели формирования. Вестн. Моск. Ун-та. Сер. 21. 2011. No 1. С. 13–28.
Osmolovska A. O. Чинники формування образу країни на міжнародній арені. Політичне життя,[S.l.], n. 2, p. 80–85, july 2018. ISSN 2519-2957. URL: http://jpl.donnu.edu.ua/article/view/5957. Дата доступу: 31 mar. 2020 doi:http://dx.doi.org/10.31558/2519-2949.2018.2.13.
Поліщук О. В. Імідж держави на міжнародній арені: інформаційний аспект. URL: https://naub.oa.edu.ua/2010/imidzh-derzhavy-na-mizhnarodnij-areni-informatsijnyj-aspekt/
Семченко О. А. Іміджева політика України: монографія. Київ: Знання, 2014. 272 с.
Слободяник О. Г. Сучасний інструментарій зовнішньополітичних комунікацій у міжнародних відносинах. Гілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. Політичні науки. К., 2019. Випуск 143 (No 4) Ч. 3.
Терещук М. І. Брендингові технології у реалізації національних інтересів держав Центрально-Східної Європи на міжнародній арені: Монографія. К.: Університет економіки та права «КРОК», 2017. 152 с.
У світі найвище оцінюють Німеччину – опитування [Електронний ресурс] Режим доступу: http://www.bbc.co.uk/ukrainian/politics/2013/05/130522_bbc_poll_influence_it.shtml
Федорів Т. «Репутація країни» та «державний брендинг» як категорії науки державного управління. Державне управління та місцеве самоврядування: зб. нак. пр. /Дніпр. ін-т держ. упр. Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Дніпр., 2011. Вип. 2 (9). С. 6–9.
Шевченко О. В. Державний брендінг в міжнародних відносинах: Навчальний посібник. К.: ІМВ, 2011. 185 с.
Шевченко О. В. Теоретичні аспекти оцінювання міжнародного бренду країни. Актуальні проблеми міжнародних відносин. К., 2008. Вип. 79. Ч. 1. С. 91–100. 15.Штельмашенко А. Д. Бренд держави: сутність та особливості формування. Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Управління. 2013. Вип. 2. С. 348–356.
Як сприймають Німеччину в світі. URL: http://www.dw.de/як-сприймають-німеччину-в-світі/a-16703185